Skontaktuj się z nami tel: 537 447 347
GIODO
 

Sugar CRM

 
System ten powstał z myślą o potrzebach i relacjach z klientami. Współpraca z klientam jest niezbędnym czynnikiem przynoszącym sukces sprzedaży produktów czy usług, firma SK admin oferuje Państwu ten system, który pomoże w zarządzaniu danymi na temat klientów, rynku sprzedaży, zorientowania aktualnych trendów.

System Sugar CRM posiada otwarty kod źródłowy, co umożliwia dostosowanie go do potrzeb firmy czy przedsiębiorstwa. Został on zaprojektowany w nowoczesnej technologii webowej co czyni go bardzo elastycznym. Jest systemem umożliwiającym optymalny proces relacji z klientami, kompleksowe zarządzanie projektem czy sprzedażą.


Opis produktu:

Zarządzanie relacjami z klientami:
  • Usprawnienie współpracy grupowej, czyli we wszystkich obszarach w firmie ułatwia pracownikom wykonywanie powierzonych zadań poprzez ich delegowanie
  • Pozwala kontrolować terminy spotkań, rozmów telefonicznych, zadania, dzięki systemowi powiadomień daje możliwość zwiększenia udziału na rynku , poprzez podniesienie jakości usług oraz zorientowanie potrzebne klientowi
  • Udostępnia stały kontakt z klientami poprzez e-mail marketingu dzięki czemu klienci są na bieżąco informowani o najnowszych ofertach
  • Zapewnia bezpieczeństwo danych

Funkcjonalność systemu Sugar CRM

  • Moduł zarządzania relacjami z klientam
    • Baza informacji o partnerach biznesowych i firmach
    • Rejestracja relacji z klientami, spotkań biznesowych, wiadomości e-mail czy rozmów telefonicznych
    • gromadzenie i rozbudowa informacji o kontrachentach, informacji o firmie
  • Moduł zarządzania sprzedażą
    • Gromadzenie informacji na temat rynku sprzedaży i jej etapów
  • Moduł automatyzacja marketingu
    • Korzystanie z gotowych szablonów za pomocą poczty elektronicznej
    • Analiza rynku pod względem finansowym
    • Powiadomienia klientów o nowych ofertach za pomocą poczty e-mail
  • Moduł poczta e-mail
    • Generowanie kontaktów z klientami na podstawie otrzymywania wiadomości e-mail
    • Zarządzanie korespondencją prywatną i grupową
  • Moduł współpraca
    • Zarządzanie kalendarzem wydarzeń
    • Integracja zewnętrzna serwisów i aplikacji webowych w celu zapewnienia źródła informacji wszystkim użytkownikom
    • System informujący o nadchodzących zdarzeniach
  • Moduł zagrożenia i naprawa błędów
    • Kontrola przyjmowania zgłoszeń awarii od klienta w celu utrzymania korzystnych relacji
    • Zarządzanie procesem eliminacji błędu czy awarii poprzez przydzielenie zadań odpowiednim pracownikom
  • Moduł raporty
    • Aktualizacja i generowanie raportów

Firma SK admin udostępnia go bezpłatnie. Opłacie podlegają tylko: wdrożenie systemu, szkolenie personelu, dodatkowe modyfikacje i rozbudowa systemu. Oferujemy wsparcie techniczne po wdrożeniu systemu.

stat4u